AJG
Výstava Heptameron spojuje dvě historické vrstvy – renesanci a surrealismus skrze široké téma lásky
Výstava Heptameron si vypůjčuje svůj název ze souboru erotických povídek renesanční spisovatelky Markéty Navarrské (1558), jehož české vydání s kresbami od Toyen vyšlo v roce 1932. Kniha je symbolicky rozdělena do sedmi kapitol, které zpracovávají pojem lásky a její měnící se povahu jako místo, kde se setkává surrealismus a renesance, obrazy a předobrazy. Jindřich Štyrský charakterizoval knihu jako „marnotratné bohatství příběhů ve vztahu nepřetržité metamorfózy“.
Gerboc umí jít za hranu. Navštivte novou výstavu Alšovy jihočeské galerie
Alšova jihočeská galerie zahájila novou výstavní sezonu v Zámecké jízdárně v Hluboké nad Vltavou projektem „Oko, za oko, zub za zub!“ slovenského umělce Martina Gerboce. „Pokud se vám stýská po díle HR Gigera, jehož výstava Metamorphoses se v Alšovce setkala s nebývalým úspěchem, pak je Gerboc tím správným tipem,“ řekl náměstek hejtmana Jihočeského kraje pro kulturu Pavel Hroch.
Náměstek hejtmana Hroch: Blahopřeji Alšově galerii k fenomenálnímu úspěchu výstavy ruských avantgardistů. Navštívilo ji přes 22 tisíc lidí
Blahopřeji Alšově jihočeské galerii (AJG) k fenomenálnímu úspěchu výstavy Malevič - Rodčenko – Kandinskij a ruská avantgarda. Zároveň děkuji všem, kteří se na její přípravě a zdárném průběhu podíleli. Náměstek hejtmana pro kulturu Pavel Hroch tak okomentoval prezentaci ruských avantgardistů v Hluboké nad Vltavou, kde se krajem zřizovaná organizace AJG nachází.
Alšova jihočeská galerie zabodovala v letošním 8. ročníku soutěže Fénix content marketing
Alšova jihočeská galerie získala hned několik cen na letošním 8. ročníku soutěže Fénix content marketing, kterou pořádá agentura Freya. Vyhlášení proběhlo 27. června během slavnostního galavečera v prostorách pražského Rudolfina. Alšova jihočeská galerie získala první místo v kategorii Social media kampaň, hned dvě druhá místa obsadila v kategorii Content marketingová strategie a Nejlepší distribuce firemního obsahu. Třetí místo bylo v kategorii Nejlepší video a jeho použití.