Základní informace o odboru
Vnitřní členění a telefonní seznam odboru
- Náplň činnosti odboru v samostatné působnosti kraje
-
Odbor veřejných zakázek a investic
Pracovní náplň v samostatné působnosti
- sestavuje rozpočet OVZI na kalendářní rok, vč. komentářů a spolupracuje s OEKO
- zajišťuje koordinaci v řízení finančních toků na jednotlivých oddělení OVZI
- průběžně sleduje finanční plnění příslušných výdajů podle schváleného rozpočtu JK a jeho změn souvisejících s OVZI, vypracovává reporty o cash flow rozpočtu
- předkládá návrhy rozpočtových změn za OVZI ekonomickému odboru a sleduje jejich projednání v RK, případně v ZK
- vypracovává a aktualizuje střednědobý rozpočtový výhled za OVZI
- provádí pravidelné vyhodnocení plnění celkového rozpočtu OVZI, vypořádání se se státním rozpočtem včetně návrhu závěrečného účtu a komentáře
- zajišťuje vyřizování veškerých objednávek a evidenci všech smluv v IS Ginis, které jsou spojeny s rozpočtem OVZI a následné proplácení faktur za odebrané zboží nebo služby
- spolupracuje s OEKO a OMAJ v souvislosti s inventurou dlouhodobého hmotného i nehmotného majetku (zařazení majetku, vyřazení majetku, inventurní seznamy a účast v inventurních komisích)
- spolupracuje s ostatními útvary KÚ při řešení koncepčních, strategických nebo právních otázek
- organizuje jednání související s činností celého odboru
- připravuje a zpracovává podklady pro sdělovací prostředky za odbor
- zpracovává a udržuje databázi údajů potřebných pro činnost odboru
- koordinuje součinnost a spolupráci mezi odděleními odboru
- zajišťuje tématický monitoring zápisů a usnesení všech orgánů Jihočeského kraje a Krajského úřadu pro potřeby odboru
- zajišťuje podklady a zápisy z jednání na odboru
- zajišťuje archivaci dokumentů z činnosti odboru v souladu se Spisovým a skartačním řádem KÚ
- vede evidenci připomínek, námětů a stížností a předává je příslušným zaměstnancům.
- zajišťuje spisovou službu na OVZI
- koordinuje činnosti spojené s analýzou rizik odboru
- připravuje podklady pro řešení personálních záležitostí odboru, zpracovává příslušné materiály
- koordinuje na odboru plnění podmínek u utajovaných skutečností
- koordinuje vzdělávání zaměstnanců odboru, spolupracuje přitom s KRED
- vede příruční knihovnu s odbornou literaturou
- spolupracuje s oddělením krizového řízení při mimořádných situacích
- spolupracuje na přípravě podkladů pro RK a ZK a vyhodnocuje materiály jimi vydané
- sleduje a vyhodnocuje docházkový systém
- zpracovává koncepční materiály k činnosti odboru
- poskytuje metodickou podporu příslušným jednotlivým odborům KÚ při zpracování návrhů a zadání projektů a v součinnosti s nimi zpracovává souhrnný přehled zadání projektů k projednání orgánům JčK s ohledem na požadavky příslušného programu
- spolupodílí se na zavedení řídícího a hodnotícího systému potřebného pro řízení a hodnocení průběhu realizace projektů a zajišťuje výměnu dat mezi příslušnými orgány
- zajišťuje metodickou a odbornou podporu přípravy a řízení projektů PPP
- zajišťuje vedení projektových týmů ustavených pro jednotlivé projekty
- zajišťuje monitorování velkých projektů, součinnost při kontrolách a publicitu realizovaných projektů
- zajišťuje podporu a marketing velkých projektů ve spolupráci s příslušným jednotlivým odborem KÚ, či jiným subjektem, na úrovni místní, krajské i národní a evropské
- ve spolupráci s příslušným odborem KÚ zpracovává podklady pro rozhodování orgánů Jihočeského kraje
- zajišťuje veškeré činnosti spojené s přípravou, realizací, financováním, závěrečným vyhodnocením velkých projektů (zejména předprojektová, projektová příprava, výběrová řízení na dodavatele, spolupracuje s příslušnými odbory KÚ, orgány státní správy a samosprávy, investory (např. Řídící orgány příslušných programů, apod.) na zajištění financování velkých projektů, spolupracuje s příslušným odborem KÚ na realizaci projektu, předkládá samostatně či ve spolupráci s příslušným odvětvovým odborem závěrečné zprávy pro poskytovatel prostředků, atd.)
- aktivně se účastní realizace mezinárodních projektů a spolupracuje zejména se zahraničními partnery, agenturami, nadacemi, hospodářskými komorami, právnickými a fyzickými osobami, obcemi, městy kraje, příspěvkovými organizacemi obcí a měst, nestátními neziskovými organizacemi, atd.
Oddělení zadávání veřejných zakázek
- připravuje podklady pro rozhodování orgánů kraje v oblasti veřejných zakázek
- zajišťuje v souladu s usnesením Rady Jihočeského kraje a platnou legislativou (zejména platným zákonem o veřejných zakázkách, vnitřní směrnicí Jihočeského kraje SM/18/RK) přípravu, organizaci a realizaci zadávání veřejných zakázek, pro odbory KÚ Jihočeského kraje a jeho příspěvkové/zakládané organizace
- zajišťuje zpracování a pravidelnou aktualizaci směrnice SM/18/RK
- metodicky řídí ostatní odbory a příspěvkové organizace v oblasti veřejných zakázek, na vyžádání zabezpečuje komplexní poradenský a organizační servis při zadávání veřejných zakázek
- účastní se jednání komisí pro posouzení kvalifikace, komisí pro otevírání obálek, hodnotících komisí a interních hodnotících komisí v souladu s platnými pravidly pro zadávání veřejných zakázek kraje, dohlíží na činnost komisí a průběh výběrového řízení v souladu s platnou legislativou
- řeší ve spolupráci s odborem legislativy nejasnosti, spory, námitky a odvolání, které vzniknou v průběhu zadávacích řízení na veřejné zakázky
- zajišťuje evidenci a archivaci kompletní zadávací dokumentace veřejných zakázek kraje v určeném rozsahu
- spravuje databázi uchazečů o veřejné zakázky podlimitní a nadlimitní zadávané krajem a spolupracuje s ostatními odbory na vedení a využívání této databáze,
Oddělení přípravy projektů
- připravuje podklady pro rozhodování orgánů kraje v oblasti investic a velkých oprav majetku kraje
- zabezpečuje přípravu investic a velkých oprav, které jsou v rozpočtu kraje v působnosti OVZI, pro jednotlivé odbory KÚ Jihočeského kraje a příspěvkové/zakládané organizace
- zabezpečuje zpracování odborných zpráv, posudků, studií a projektové dokumentace pro investiční činnost v rámci své působnosti
- zajišťuje rozbory hospodaření v oblasti investiční výstavby a velkých oprav v rámci své působnosti
- zajišťuje a předává podklady pro zavedení projektové dokumentace do účetní evidence u akcí zajišťovaných OVZI
- na základě předložených požadavků zpracovává a aktualizuje v součinnosti se svodnými odbory plán investic a velkých oprav, provádí technické posouzení investičních záměrů
- na vyžádání poskytuje nebo zajišťuje technickou pomoc při posuzování záležitostí z oblasti investic a velkých oprav
- zajišťuje příslušné podklady a evidenci u akcí realizovaných za účasti finančních prostředků státního rozpočtu (ISPROFIN) v oblastech, které jsou v působnosti OVZI
- zpracovává příslušné podklady pro žádosti do dotačních titulů z fondů rozpočtu ČR, EU, atd. a zajišťuje veškerou agendu spojenou s dotačním řízením, vypořádáním, kontrolou,
- zajišťuje podklady a zpracovává návrh ročního investičního plánu Jihočeského kraje a dlouhodobý investiční výhled
- připravuje podklady pro zadání veřejných zakázek, které jsou v rozpočtu OVZI
- metodicky usměrňuje ostatní odbory KÚ a příspěvkové organizace v oblasti investic
- jedná s vlastníky nemovitostí vč. uzavírání smluv
- jedná na obecných i speciálních stavebních úřadech a s dotčenými orgány státní správy, ve věci vydání příslušných povolení a vyjádření dle platné legislativy
Oddělení realizace investic
- zabezpečuje realizaci, posuzování a vyhodnocování stanovených investic a velkých oprav, které jsou v rámci rozpočtu kraje v působnosti OVZI pro jednotlivé oblasti, pro jednotlivé odbory KÚ Jihočeského kraje a jeho příspěvkové/zakládané organizace
- prověřuje, sleduje a kontroluje dodržování smluvních podmínek, technologických postupů a technických parametrů u příslušných investičních akcí a velkých oprav
- účastní se předání staveniště, kontrolních dnů staveb, předání dokončených staveb a zajišťuje závěrečnou kontrolní prohlídku stavby ve spolupráci s TDS (dříve kolaudace)
- zabezpečuje realizaci, vyhodnocení a zaúčtování veřejných zakázek, které jsou v rozpočtu v působnosti OVZI
- zajišťuje a předává podklady pro zavedení do účetní evidence u zajišťovaných akcí
- na vyžádání poskytuje nebo zajišťuje technickou pomoc při posuzování záležitostí z oblasti investic a velkých oprav
- metodicky usměrňuje ostatní odbory a příspěvkové organizace v oblasti investic
- zajišťuje příslušné podklady a evidenci u akcí realizovaných za účasti finančních prostředků státního rozpočtu (ISPROFIN) v oblastech, které jsou v působnosti OVZI
- Náplň činnosti odboru v přenesené působnosti (výkon státní správy)
-
Pracovní náplň v přenesené působnosti
- postupuje dle zákona o svobodném přístupu k informacím
- zabezpečuje výkon státní správy v oblasti vymezené zákonem č. 12/2002 Sb. ve spolupráci s ekonomickým odborem
- provádí kontrolní činnost v příspěvkových organizacích a u obcí
Další informace
- Informace o zpracovávání osobních údajů
-
Informace o zpracovávání osobních údajů
Kontaktní osoba: JUDr. Eva Bartošová
- Projekty z Integrovaného regionálního operačního programu
PROJEKTY V REALIZACI
Bezpečnostní opatření na silnicích II. tříd – 70.výzva IROP
PROJEKTY V UDRŽITELNOSTI
Okružní křižovatka Husinec - Běleč
Okružní křižovatka - Vimperk - Fišerka
Kontaktní osoba: Ing. Jitka Liláková