Odbor ekonomický

Vnitřní členění a telefonní seznam odboru

Základní informace o odboru

Náplň činnosti odboru v samostatné působnosti kraje

Oddělení rozpočtu a financování

Na úseku správy daní a poplatků jako pověřený správce daně krajského úřadu: 

  1. Rozhoduje ve věci porušení rozpočtové kázně podle § 22 zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů vůči příjemcům krajských či krajem zprostředkovaných dotací.
  2. Poskytuje metodickou pomoc administrátorům krajských dotací, uzavírání dotačních smluv a v případě zjištěných pochybení pak k uplatnění výzev.
  3. Přijímá podněty od poskytovatelských odborů či protokoly kontrolních orgánů.
  4. Vyměřuje odvody a penále.
  5. Rozhoduje o odvoláních či je postupuje k rozhodnutí MF.
  6. Přijímá žádosti o prominutí odvodů a penále, které předkládá k rozhodnutí příslušnému orgánu kraje, a vydává následná rozhodnutí podle daňového řádu.
  7. Poskytuje metodickou pomoc zřizovatelským odborům krajského úřadu v případech odvodů ukládaných zřizovaným PO podle § 28 zmíněného zákona.
  8. Spolupracuje s kontrolními orgány ve věci porušení rozpočtové kázně proti kraji jako příjemci dotace a navrhuje a zpracovávání podání opravných prostředků. 
  9. Zajišťuje správu pohledávek kraje až do doby návrhu soudní exekuce, které řeší OPZU, zejména přebírá proces vymáhání do daňového řízení u pohledávek vzniklých podle správního řádu (pokut) na základě předaných podnětů odvětvových odborů a ve spolupráci nebo na návrh OPZU připravuje podklady pro odpis pohledávek a vydává rozhodnutí o odpisu nedoplatku pro nedobytnost, případně rozhoduje o jejich výmazu. 
  10. Na úseku rozpočtu a financování vlastních (samosprávných) prostředků kraje:
    • Vytváří a připravuje rozpočet kraje a střednědobý výhled kraje v souladu s rozpočtovými pravidly a rozpočtovou skladbou a je gestorem rozpočtových procesů (zejména sestavování návrhu, sledování plnění, řízení procesu hospodaření, závěrečné vyhodnocení finančního a rozpočtového hospodaření kraje).

Oddělení účetnictví

  1. Vede účetnictví o rozpočtovém hospodaření kraje, zejména:
    • Zajišťuje tuzemský a devizový zúčtovací a platební styk s bankou, včetně nákupu valut.
    • Účtuje a vede evidenci podmíněných pohledávek, pohledávek, záloh na transfery, vystavuje faktury za běžné příjmy.
    • Účtuje a vede evidenci podmíněných závazků, závazků, evidenci přijatých faktur.
    • Účtuje o daňových příjmech, pořízení majetku, pokladních operacích, ceninách, zásobách, úvěrech a kontokorentu.
    • Účtuje o příjmu dotací ze státního rozpočtu a státních fondů.
    • Zajišťuje výplatu dotací, příspěvků, návratných finančních výpomocí a záštit z prostředků Jihočeského kraje.
    • Vede komplexní agendu peněžních fondů zřízených Jihočeským krajem.
    • Zabezpečuje vyúčtování cestovních náhrad při tuzemských pracovních cestách.
    • Účtuje o depozitním účtu (složené jistoty a kauce).
  2. Vede agendu DPH (včetně daňového přiznání a metodiky pro Jihočeský kraj) a koordinuje vztahy Jihočeského kraje s finančními úřady EU v ekonomické oblasti (např. přiznání daně z obratu).
  3. Zajišťuje agendy spojené s koncem roku, provádí dokladovou inventuru a účastní se fyzických inventur, sestavuje účetní závěrku kraje a výkazy o jeho hospodaření, vyhotovuje účetní výkazy, včetně přílohy k účetní závěrce, provádí rozbor výsledku hospodaření pro závěrečný účet, administruje sestavení a schvalovací proces účetní závěrky a připravuje podklady pro finanční vypořádání finančních prostředků poskytnutých Jihočeským krajem a podklady pro daňové přiznání k dani z příjmů právnických osob.
  4. Zabezpečuje předávání dat do centrálního systému účetních informací státu a stanovuje metodické postupy účtování pro všechny organizační jednotky krajského úřadu, včetně aktualizace příslušných vnitřních předpisů a číselníků.
  5. Vede agendu a metodickou činnost spojenou s Pomocným analytickým přehledem a zajišťuje přípravu na konsolidaci.

Oddělení výkaznictví

  1. Zajišťuje a provádí analýzy a hodnocení rozpočtového určení výnosů daní, dotací a popřípadě zadluženosti za vybrané obce a dobrovolné svazky obcí.
  2. Provádí odbornou poradní a metodickou činnost na úseku účetnictví pro krajské i obecní příspěvkové organizace, obce a dobrovolné svazky obcí.
  3. Ve spolupráci se zřizovatelskými odbory komplexně zabezpečuje proces sjednocení metodiky v oblasti účetnictví příspěvkových organizací zřizovaných Jihočeským krajem.
Náplň činnosti odboru v přenesené působnosti (výkon státní správy)

Oddělení rozpočtu a financování

Na úseku správy daní a poplatků jako pověřený správce daně krajského úřadu:
    

  1. Provádí dozorčí, rozhodčí, metodickou a kontrolní činnost při výkonu státní správy na úseku výběru místních poplatků obcemi kraje dle zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů a platných vyhlášek na území obce.
  2. Jako nadřízený správce daně a odvolací orgán rozhoduje o postoupených odvoláních proti vydaným rozhodnutím obecních úřadů v oblasti místních poplatků, proti rozhodnutím obecních úřadů o uložených odvodech a penále do rozpočtu obce ve věci porušení rozpočtové kázně a o námitkách účastníků v rámci probíhajícího výkonu rozhodnutí na úrovni obecních úřadů kraje, 
  3. Zajišťuje výběr příslušných správních poplatků za úkony podle daňového řádu.    
  4. Na úseku rozpočtu a financování transferů, evropských a státních dotací (vztahu SR, resortů a státních fondů k rozpočtu kraje a k rozpočtům obcí kraje):
    • Je nositelem metodiky krajem očekávaných či v průběhu roku přijímaných transferů z EU, SR a státních fondů (včetně SDV).
    • Podílí se na záměrech čerpání dotačních titulů, ekonomických a rozpočtových analýzách připravovaných projektů a podávání žádostí do operačních evropských či národních programů předkládaných k rozhodnutí samosprávy a následně pak řídí peněžní toky získaných dotačních titulů a případnou potřebu předfinancování z vlastních rozpočtových zdrojů.
    • Je gestorem předkládání návrhů úprav rozpočtu formou rozpočtových opatření z finančního vztahu SR, resortů a státních fondů k rozpočtu kraje a obcím kraje pro orgány kraje, provádí jejich kontrolu, sumarizaci a předkládání pro rozhodování samosprávy a zajišťuje jejich provádění.
    • Koordinuje vypracování podkladů pro finanční vypořádání dotačních titulů se státním rozpočtem, resorty a státními fondy za kraj a obce kraje a provádí jejich sumarizaci.
    • Zajišťuje hodnocení vývoje finančního hospodaření rozpočtu kraje a obcí kraje ve formě podkladů pro státní závěrečný účet, včetně sumarizace za kraj a obce kraje.

Oddělení přezkumu a metodiky hospodaření obcí

  1. Zajišťuje výkon přezkoumání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí na území kraje.
  2. Přejímá a eviduje žádosti územních celků o přezkoumání hospodaření za uplynulý rok nebo jejich oznámení zadat přezkoumání auditorovi.
  3. Zpracovává časové plány přezkoumání hospodaření na období od sestavení plánu do 30. června následujícího roku a předkládá je MF.
  4. Přejímá a eviduje informace od územních celků o uzavření smlouvy s auditorem na provedení přezkoumání hospodaření.
  5. V souladu s časovým plánem provádí dílčí a jednorázová přezkoumání hospodaření územních celků kraje.
  6. Provádí kontroly plnění opatření, přijatých přezkoumávanými subjekty k nápravě chyb a nedostatků uvedených ve zprávě z provedeného přezkoumání.
  7. O provedeném přezkoumání hospodaření pořizuje zprávu, kterou prokazatelně předává přezkoumávanému subjektu.
  8. Přejímá a eviduje zprávy o výsledku přezkoumání hospodaření provedených auditorem.
  9. Ze zákona ukládá přezkoumávaným subjektům pořádkové pokuty.
  10. Po skončení přezkoumání hospodaření za uplynulý rok zpracovává komplexní analytickou zprávu o výsledcích přezkoumání hospodaření územních celků.
  11. Poskytuje metodickou pomoc územním celkům v oblasti jejich hospodaření.
  12. V rámci připomínkových řízení zpracovává stanoviska a vyjádření k novým nebo aktualizovaným předpisům k přezkoumávání hospodaření nebo k přestupkům.
  13. Koordinuje za ekonomický odbor zpracování pololetních plánů kontrol prováděných krajským úřadem v rámci výkonu přenesené působnosti a následně i zpracování příslušných zpráv o jejich plnění.
  14. Eviduje a projednává v prvním stupni spáchané přestupky územními celky ve správním obvodu Jihočeského kraje v působnosti odboru.
  15. Obviněným subjektům ze spáchání přestupku ukládá správní trest v řízení o přestupku. 

Oddělení účetnictví

  1. Účtuje o příjmu dotací ze státního rozpočtu a státních fondů.
  2. Zajišťuje výplatu dotací a příspěvků z prostředků státního rozpočtu a státních fondů.
  3. Připravuje podklady pro finanční vypořádání finančních prostředků poskytnutých ze státního rozpočtu a státních fondů ve spolupráci s oddělením rozpočtu a financování.
  4. Účtuje o finančním vypořádání se státním rozpočtem a státními fondy.
  5. Účtuje o limitních dotacích pro kraj a pro příspěvkové organizace zřizované Jihočeským krajem.
  6. Vede účetní agendu související s čerpáním prostředků z fondů EU.

Oddělení výkaznictví

  1. Kontroluje účetnictví a rozpočty obcí a dobrovolných svazků obcí, správnost účetních výkazů u krajských a obecních příspěvkových organizací podle stanovených postupů a platných právních předpisů pro CSÚIS.
  2. Provádí metodické usměrňování obcí, dobrovolných svazků obcí a příspěvkových organizací v oblasti výkaznictví a kontroly.
  3. Spolupracuje s oddělením rozpočtu a financování při kontrole správnosti podkladů předaných obcemi a dobrovolnými svazky obcí pro finanční vypořádání se státním rozpočtem a státními fondy.

Odborem zveřejňované informace

Informace k přezkoumávání hospodaření obcí

Termíny k zabezpečení přezkoumání hospodaření obcí a DSO

Podání žádosti o přezkoumání hospodaření krajskému úřadu: do 30. 6. přezkoumávaného roku.

Oznámení o rozhodnutí zadat přezkoumání auditorovi: do 30. 6. přezkoumávaného roku.

O uzavření smlouvy s auditorem informuje obec a dobrovolný svazek obcí krajský úřad nejpozději: do 31. 1. následujícího roku

Termíny stanoveny zákonem č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí, v platném znění.

 


Informace a tiskopisy ke stažení

Vzory žádosti o přezkoumání hospodaření obce a DSO krajským úřadem

Vzor oznámení a podání informace krajskému úřadu (přezkoumání hospodaření bude provádět auditor)

Vzory tiskopisů - nápravná opatření k nápravě chyb a nedostatků uvedených ve zprávě o výsledku přezkoumání hospodaření

Kontaktní osoba: Ing. Lucie Eliášová, tel: 386720950, e-mail: eliasova@kraj-jihocesky.cz

 


Plán a výsledky přezkoumávání hospodaření obcí

Plán dílčích (konečných) a jednorázových přezkoumání hospodaření územních celků v Jč. kraji za rok 2024

V přiloženém přehledu zveřejňujeme naplánované termíny provedení konečných a jednorázových přezkoumání hospodaření za rok 2024 dle stavu plánu k 23. 1. 2025. Tato přezkoumání hospodaření probíhají standardně formou kontroly na místě v sídle přezkoumávaného územního celku. Veškeré změny termínů provedení přezkoumání hospodaření, dohodnuté mezi územním celkem a kontrolorem pověřeným řízením přezkoumání, již dále nebudou v tomto přehledu promítnuty.      

Plán dílčích (konečných) a jednorázových přezkoumání hospodaření územních celků Krajským úřadem Jihočeského kraje za rok 2024


Výsledky přezkoumání hospodaření územních celků za rok 2023

Ekonomický odbor krajského úřadu zveřejňuje tuto zprávu v souladu s ust. § 26 zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole (kontrolní řád), ve znění pozdějších předpisů, a poskytuje ji k využití všem představitelům územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí, zaměstnancům obecních úřadů i zájemcům z řad veřejnosti.

 

Kontaktní osoba: Ing. Lucie Eliášová, tel: 386720950, e-mail: eliasova@kraj-jihocesky.cz

 


Metodická pomoc

PŘÍSPĚVEK NA VÝKON STÁTNÍ SPRÁVY PRO OBCE NA ROK 2025

Rozdělení příspěvku na výkon státní správy pro obce na rok 2025 do úrovně jednotlivých obcí vychází z parametrů schváleného vládního zákona o státním rozpočtu České republiky na rok 2025.

Toto rozdělení je součástí schváleného rozpočtu kraje na rok 2025.

S konkrétním objemem dotace, způsobem a termíny jejího rozesílání budou všechny obce jednotlivě seznámeny v lednu 2025. 

Kontaktní osoba: Bc. Monika Wolfová, e-mail: wolfova@kraj-jihocesky.cz, tel. 386 720 331


Účetnictví státu a účetní závěrka

Metodická podpora v oblasti účetnictví státu - obce a DSO

MP/25/OEKO Předkládání účetních a finančních výkazů obcemi a DSO v roce 2025 – změna č. 25 (402.62 KB)
MP_25_OEKO_změna č. 17 (695.05 KB) vloženo: 16.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 16 (140.23 KB) vloženo: 16.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 15 (471.72 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 14 (487.57 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 13 (418.38 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 12 (488.64 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 11 (134.4 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 10 (464.62 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 9 (415.95 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 8 (122.21 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 7 (410.5 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 6 (406.21 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 5 (394.36 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 4 (95.79 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 3 (492.87 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 2 (369.59 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 1 (329.8 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 0 (111.51 KB) vloženo: 14.08.2019

Příloha č. 1 k MP/25/OEKO – Přehled zasílání výkazů a dat u obcí a DSO v roce 2025
Příloha č. 2 k MP/25/OEKO – Směrná účtová osnova

Kontaktní osoba: Ing. Jitka Ročárková, e-mail: rocarkova@kraj-jihocesky.cz


Problematika DPH


Kontaktní osoba: Ing. Jitka Chumanová, e-mail: chumanova@kraj-jihocesky.cz


Pravidla pro užívaní atributů nástroj a prostorová jednotka

MP/70/OEKO Užívání atributů nástroj a prostorová jednotka změna č. 7
Příloha č. 1 k MP/70/OEKO - Číselník pro atribut "NÁSTROJ"

Kontaktní osoba: Ing. Michaela Zárubová, e-mail: zarubova@kraj-jihocesky.cz


Metodická pomoc oddělení přezkumu a metodiky hospodaření


Zprávy oddělení přezkumu a metodiky hospodaření obcí o poskytování metodické pomoci územním samosprávným celkům a dobrovolným svazkům obcí Jihočeského kraje

Zpráva za rok 2023 a 1. pololetí 2024 (521.27 KB)
Zpráva za rok 2022 (597.23 KB) vloženo: 29.06.2023
Zpráva za rok 2020 a 2021 (661.12 KB) vloženo: 30.06.2022
Zpráva za rok 2019 (436.72 KB) vloženo: 08.07.2020
Zpráva za rok 2018 (678.64 KB) vloženo: 18.04.2019
Zpráva za rok 2017 (335.05 KB) vloženo: 18.04.2019
Zpráva za rok 2016 (639.89 KB) vloženo: 18.04.2019
Zpráva za rok 2015 (995.6 KB) vloženo: 18.04.2019
Zpráva za rok 2014 (678.66 KB) vloženo: 18.04.2019
Zpráva za rok 2013 (758.77 KB) vloženo: 18.04.2019

Řízení rizik spojených s hospodařením obce, praktická příručka pro starosty obcí

Kontaktní osoba: Ing. Lucie Eliášová, tel: 386720950, e-mail: eliasova@kraj-jihocesky.cz


Pracovní pomůcka k inventarizaci majetku a závazků územních celků JčK za rok 2024

Pracovní pomůcka

Kontaktní osoba: Ing. Hana Masojídková, e-mail: masojidkova@kraj-jihocesky.cz

Informace pro obce a dobrovolné svazky obcí Jihočeského kraje

Metodická pomoc

PŘÍSPĚVEK NA VÝKON STÁTNÍ SPRÁVY PRO OBCE NA ROK 2025

Rozdělení příspěvku na výkon státní správy pro obce na rok 2025 do úrovně jednotlivých obcí vychází z parametrů schváleného vládního zákona o státním rozpočtu České republiky na rok 2025.

Toto rozdělení je součástí schváleného rozpočtu kraje na rok 2025.

S konkrétním objemem dotace, způsobem a termíny jejího rozesílání budou všechny obce jednotlivě seznámeny v lednu 2025. 

Kontaktní osoba: Bc. Monika Wolfová, e-mail: wolfova@kraj-jihocesky.cz, tel. 386 720 331


Účetnictví státu a účetní závěrka

Metodická podpora v oblasti účetnictví státu - obce a DSO

MP/25/OEKO Předkládání účetních a finančních výkazů obcemi a DSO v roce 2025 – změna č. 25 (402.62 KB)
MP_25_OEKO_změna č. 17 (695.05 KB) vloženo: 16.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 16 (140.23 KB) vloženo: 16.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 15 (471.72 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 14 (487.57 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 13 (418.38 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 12 (488.64 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 11 (134.4 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 10 (464.62 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 9 (415.95 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 8 (122.21 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 7 (410.5 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 6 (406.21 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 5 (394.36 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 4 (95.79 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 3 (492.87 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 2 (369.59 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 1 (329.8 KB) vloženo: 14.08.2019
MP_25_OEKO_změna č. 0 (111.51 KB) vloženo: 14.08.2019

Příloha č. 1 k MP/25/OEKO – Přehled zasílání výkazů a dat u obcí a DSO v roce 2025
Příloha č. 2 k MP/25/OEKO – Směrná účtová osnova

Kontaktní osoba: Ing. Jitka Ročárková, e-mail: rocarkova@kraj-jihocesky.cz


Problematika DPH


Kontaktní osoba: Ing. Jitka Chumanová, e-mail: chumanova@kraj-jihocesky.cz


Pravidla pro užívaní atributů nástroj a prostorová jednotka

MP/70/OEKO Užívání atributů nástroj a prostorová jednotka změna č. 7
Příloha č. 1 k MP/70/OEKO - Číselník pro atribut "NÁSTROJ"

Kontaktní osoba: Ing. Michaela Zárubová, e-mail: zarubova@kraj-jihocesky.cz


Metodická pomoc oddělení přezkumu a metodiky hospodaření


Zprávy oddělení přezkumu a metodiky hospodaření obcí o poskytování metodické pomoci územním samosprávným celkům a dobrovolným svazkům obcí Jihočeského kraje

Zpráva za rok 2023 a 1. pololetí 2024 (521.27 KB)
Zpráva za rok 2022 (597.23 KB) vloženo: 29.06.2023
Zpráva za rok 2020 a 2021 (661.12 KB) vloženo: 30.06.2022
Zpráva za rok 2019 (436.72 KB) vloženo: 08.07.2020
Zpráva za rok 2018 (678.64 KB) vloženo: 18.04.2019
Zpráva za rok 2017 (335.05 KB) vloženo: 18.04.2019
Zpráva za rok 2016 (639.89 KB) vloženo: 18.04.2019
Zpráva za rok 2015 (995.6 KB) vloženo: 18.04.2019
Zpráva za rok 2014 (678.66 KB) vloženo: 18.04.2019
Zpráva za rok 2013 (758.77 KB) vloženo: 18.04.2019

Řízení rizik spojených s hospodařením obce, praktická příručka pro starosty obcí

Kontaktní osoba: Ing. Lucie Eliášová, tel: 386720950, e-mail: eliasova@kraj-jihocesky.cz


Pracovní pomůcka k inventarizaci majetku a závazků územních celků JčK za rok 2024

Pracovní pomůcka

Kontaktní osoba: Ing. Hana Masojídková, e-mail: masojidkova@kraj-jihocesky.cz


Finanční vypořádání a podklady pro státní závěrečný účet 

Finanční vypořádání dotačních prostředků státního rozpočtu za rok 2024 podle vyhlášky MF č. 433/2024 Sb., o zásadách a lhůtách finančního vypořádání vztahů se státním rozpočtem, státními finančními aktivy a Národním fondem, bylo krajem zprostředkováno podle podkladů jednotlivých obcí a akceptováno jednotlivými poskytovateli.


Kontaktní osoba: Ing. Kateřina Francová, e-mail: francova@kraj-jihocesky.cz


Účetní konsolidace státu a PAP

Zahrnutí účetních  jednotek do účetní  konsolidace v roce 2025 a výkaz PAP

Příloha č. 2a k vyhl. 383/2009 Sb. - výkaz PAP

Metodika tvorby PAP

Metodika tvorby PAP Příloha č. 1 - Číselník partneři PAP

Příloha č. 3b k vyhl. 383/2009 Sb. výkaz seznam

Kontaktní osoby:


Číselníky UZ, ORG

Krajské účelové znaky

Státní účelové znaky

Číselník ORGnumů obcí

Číselník ORGnumů DSO

Kontaktní osoba: Tomáš Budík, e-mail: budik@kraj-jihocesky.cz

Informace pro příspěvkové organizace Jihočeského kraje

Účetní konsolidace státu a PAP

Zahrnutí účetních  jednotek do účetní  konsolidace v roce 2025 a výkaz PAP

Příloha č. 2a k vyhl. 383/2009 Sb. - výkaz PAP

Metodika tvorby PAP

Metodika tvorby PAP Příloha č. 1 - Číselník partneři PAP

Kontaktní osoby:


Metodická pomoc

Účetnictví státu a účetní závěrka

Metodická podpora v oblasti účetnictví státu - PO

MP/27/OEKO Předkládání účetních výkazů a účetních záznamů PO v roce 2025 - změna č. 24 (268.57 KB)
MP/27/OEKO - změna č. 16 (674.41 KB) vloženo: 16.08.2019
MP/27/OEKO - změna č. 15 (124.04 KB) vloženo: 25.07.2019
MP/27/OEKO - změna č. 14 (528.17 KB) vloženo: 25.07.2019
MP/27/OEKO - změna č. 13 (532.95 KB) vloženo: 25.07.2019
MP/27/OEKO - změna č. 12 (504.48 KB) vloženo: 25.07.2019
MP/27/OEKO - změna č. 11 (502.25 KB) vloženo: 25.07.2019
MP/27/OEKO - změna č. 10 (501.32 KB) vloženo: 25.07.2019
MP/27/OEKO - změna č. 09 (494.78 KB) vloženo: 25.07.2019
MP/27/OEKO - změna č. 08 (497.36 KB) vloženo: 25.07.2019
MP/27/OEKO - změna č. 07 (494.53 KB) vloženo: 25.07.2019
MP/27/OEKO - změna č. 06 (490.98 KB) vloženo: 25.07.2019
MP/27/OEKO - změna č. 05 (368.06 KB) vloženo: 25.07.2019
MP/27/OEKO - změna č. 04 (366.04 KB) vloženo: 25.07.2019
MP/27/OEKO - změna č. 03 (364.28 KB) vloženo: 25.07.2019
MP/27/OEKO - změna č. 02 (346.74 KB) vloženo: 25.07.2019
MP/27/OEKO - změna č. 01 (330.17 KB) vloženo: 25.07.2019
MP/27/OEKO - změna č. 00 (59.68 KB) vloženo: 25.07.2019
MP/84/OEKO Příklady účtování pro krajské příspěvkové organizace – změna č. 10 (1.33 MB)
MP_84_OEKO_změna č. 8 (527.53 KB) vloženo: 22.03.2019
MP_84_OEKO_změna č. 7 (2.24 MB) vloženo: 22.03.2019
MP_84_OEKO_změna č. 6 (2.21 MB) vloženo: 22.03.2019
MP_84_OEKO_změna č. 5 (2.18 MB) vloženo: 22.03.2019
MP_84_OEKO_změna č. 4 (2.36 MB) vloženo: 22.03.2019
MP_84_OEKO_změna č. 3 (2.32 MB) vloženo: 22.03.2019
MP_84_OEKO_změna č. 2 (1.92 MB) vloženo: 22.03.2019
MP_84_OEKO_změna č. 1 (412.66 KB) vloženo: 22.03.2019
MP/23/OEKO Účetní závěrka příspěvkových organizací – změna č. 17 (405.1 KB)
MP_23_OEKO_změna_č _16 (528.73 KB) vloženo: 04.12.2019
MP_23_OEKO_změna_č _15 (528.73 KB) vloženo: 04.12.2019
MP_23_OEKO_změna_č _14 (459.08 KB) vloženo: 04.12.2019
MP_23_OEKO_změna_č _13 (563.94 KB) vloženo: 04.12.2019
MP_23_OEKO_změna_č _12 (529.37 KB) vloženo: 04.12.2019
MP_23_OEKO_změna_č _11 (502.24 KB) vloženo: 04.12.2019
MP_23_OEKO_změna_č _10 (873.11 KB) vloženo: 04.12.2019
MP_23_OEKO_změna_č _09 (506.53 KB) vloženo: 04.12.2019
MP_23_OEKO_změna_č _08 (771.08 KB) vloženo: 04.12.2019
MP_23_OEKO_změna_č _07 (343.78 KB) vloženo: 04.12.2019
MP_23_OEKO_změna_č _06 (280.97 KB) vloženo: 04.12.2019
MP_23_OEKO_změna_č _05 (287 KB) vloženo: 04.12.2019
MP_23_OEKO_změna_č _04 (283.13 KB) vloženo: 04.12.2019
MP_23_OEKO_změna_č _03 (281.07 KB) vloženo: 04.12.2019
MP_23_OEKO_změna_č _02 (280.66 KB) vloženo: 04.12.2019
MP_23_OEKO_změna_č _01 (286.24 KB) vloženo: 04.12.2019
MP_23_OEKO_změna_č _00 (60.64 KB) vloženo: 04.12.2019

 

Kontaktní osoba: Ing. Aleš Zajac, e-mail: zajac@kraj-jihocesky.cz


Číselník UZ

Krajské účelové znaky

Kontaktní osoba: Tomáš Budík, e-mail: budik@kraj-jihocesky.cz


Další informace

Informace o zpracovávání osobních údajů

Informace o zpracování osobních údajů OEKO

Kontaktní osoba: JUDr. Eva Bartošová, e-mail: bartosovae@kraj-jihocesky.cz

Zprávy MF ČR pro finanční orgány obcí a krajů

Zprávy MF ročník 2024

Zprávy MF 1-2024

Zprávy MF ročník 2023 (537.31 KB)
Zprávy MF ročník 2021 (792.22 KB) vloženo: 08.11.2023
Zprávy MF ročník 2020 (719.1 KB) vloženo: 05.02.2021
Zprávy MF ročník 2019 (1.66 MB) vloženo: 03.02.2020
Zprávy MF ročník 2018 (1.76 MB) vloženo: 22.03.2019
Zprávy MF ročník 2017 (2.77 MB) vloženo: 22.03.2019
Zprávy MF ročník 2016 (829.83 KB) vloženo: 22.03.2019
Zprávy MF ročník 2015 (2.03 MB) vloženo: 22.03.2019
Zprávy MF ročník 2014 (494.05 KB) vloženo: 22.03.2019
Zprávy MF ročník 2013 (743.58 KB) vloženo: 22.03.2019
Zprávy MF ročník 2012 (871.98 KB) vloženo: 22.03.2019
Zprávy MF ročník 2011 (924.93 KB) vloženo: 22.03.2019
Zprávy MF ročník 2010 (835.29 KB) vloženo: 22.03.2019
Zprávy MF ročník 2009 (1.16 MB) vloženo: 22.03.2019
Zprávy MF ročník 2008 (813.19 KB) vloženo: 22.03.2019
Zprávy MF ročník 2007 (586.34 KB) vloženo: 22.03.2019
Zprávy MF ročník 2006 (424.7 KB) vloženo: 22.03.2019
Zprávy MF ročník 2005 (415.87 KB) vloženo: 22.03.2019
Zprávy MF ročník 2004 (75.84 KB) vloženo: 22.03.2019
Zprávy MF ročník 2003 (147.43 KB) vloženo: 22.03.2019
Zprávy MF ročník 2002 (46.56 KB) vloženo: 22.03.2019
Zprávy MF ročník 2001 (53.8 KB) vloženo: 22.03.2019

Kontaktní osoba: Ing. Adéla Hochová, e-mail: hochova@kraj-jihocesky.cz