Základní informace o oddělení
Vnitřní členění a telefonní seznam odboru
- Náplň činnosti oddělení v samostatné působnosti kraje
-
Pracovní náplň v samostatné působnosti kraje:
- sestavuje rozpočet OZVZ na kalendářní rok, vč. komentářů a spolupracuje s OEKO
- vypracovává a aktualizuje střednědobý rozpočtový výhled za OZVZ
- provádí pravidelné vyhodnocení plnění rozpočtu OZVZ
- zajišťuje vyřizování veškerých objednávek a evidenci všech smluv v IS GINIS, které jsou spojeny s rozpočtem OZVZ a proplácení faktur za odebrané zboží nebo služby
- spolupracuje s OEKO a OHMS při inventurách dlouhodobého hmotného i nehmotného majetku (zařazení i vyřazení majetku, inventurní seznamy, účast v invent. komisích)
- zpracovává koncepční materiály k činnosti OZVZ
- spolupracuje s ostatními útvary KÚ při koncepčních, strategických, právních otázkách
- spolupracuje s oddělením krizového řízení při mimořádných situacích
- připravuje a zpracovává podklady pro sdělovací prostředky (tiskové odd.) za OZVZ
- organizuje jednání související s činností OZVZ, zajišťuje podklady a zápisy z jednání
- spolupracuje na přípravě podkladů pro RK a ZK a vyhodnocuje materiály jimi vydané
- zajišťuje monitoring zápisů a usnesení všech orgánů Jihočeského kraje a KÚ
- zajišťuje archivaci dokumentů z činnosti OZVZ dle Spisového a skartačního řádu KÚ
- koordinuje činnosti spojené s analýzou rizik odboru
- připravuje podklady pro řešení personálních záležitostí, zpracovává příslušné materiál
- připravuje podklady pro rozhodování orgánů kraje v oblasti veřejných zakázek („VZ“)
- zajišťuje na základě usnesení Rady Jihočeského kraje přípravu, organizaci a realizaci zadávání veřejných zakázek, pro odbory krajského úřadu, příspěvkové/zakládané organizace Jihočeského kraje, zejména v souladu s platným zákonem o veřejných zakázkách a vnitřní směrnicí Jihočeského kraje - SM/18/RK)
- zajišťuje přípravu a aktualizaci zásad pro zadávání veřejných zakázek (SM/18/RK)
- metodicky řídí ostatní odbory a příspěvkové organizace v oblasti veřejných zakázek, na vyžádání zabezpečuje komplexní poradenský a organizační servis při jejich zadávání
- účastní se jednání komisí hodnotících komisí a interních hodnotících komisí v souladu s platnými pravidly pro zadávání veřejných zakázek kraje, dohlíží na činnost komisí a průběh zadávacího/výběrového řízení
- řeší ve spolupráci s právním odborem nejasnosti, spory, námitky a odvolání, které vzniknou v průběhu zadávacích řízení na veřejné zakázky
- zajišťuje evidenci a archivaci kompletní zadávací dokumentace veřejných zakázek kraje
- Informace o zpracovávání osobních údajů